Debiteuren
management

Een klantvriendelijk debiteuren management proces

Wanneer Uw klanten niet direct betalen en/of er sprake is van retourzendingen, krijgt U al snel te maken met de effectiviteit van Uw debiteuren management.

Als U het volledige (verkoop)proces op voorhand goed en doordacht regelt, dan komt de grootste toegevoegde waarde van Uw debiteuren management proces uiteindelijk tot uitdrukking in de opvolging van openstaande facturen. U heeft op dat moment immers het hele proces efficiënt ingericht. Heeft U geen efficiënt gestroomlijnd proces dan kunnen openstaande vorderingen U vroeg of laat veel hoofdpijn opleveren.

De Stichting PayDutch debiteuren management oplossingen

PayDutch biedt U voor Uw debiteuren management een oplossing aan die Uw volledige betalingsverkeer inclusief het versturen én het automatisch opvolgen van facturen verzorgt en beheert. We noemen deze oplossing: PBM professional.
U kunt herinneringen eenvoudig per e-mail versturen en voorzien van een geïntegreerde betaalknop waarmee Uw klanten het openstaande bedrag direct kunnen voldoen. De opvolging gebeurd volledig geautomatiseerd. Alle inkomende geldstromen worden vastgelegd en verklaard binnen één systeem. U heeft alle openstaande vorderingen volledig inzichtelijk inclusief herinneringen. Na 30 dagen neemt U deze individuele facturen zelf in behandeling of U legt ze voor aan een incassobureau. Omdat U via PBM professional een adequaat dossier van Uw eigen inspanningen kunt voorleggen, betekent onze oplossing in de praktijk optimaal betaalgemak voor Uw klanten én een daling in risico en handmatig werk voor U. Wilt U nog meer zekerheid? Ook hiervoor hebben we een oplossing: KOR professional. U kunt ervoor kiezen om al Uw facturen gelijk te “verzekeren” tegen wanbetaling. Dat betekent dat U geen debiteurenrisico meer loopt, dus nooit meer te maken heeft met oninbare facturen. Na 30 dagen worden alle factuurbedragen automatisch aan U voldaan. Deze oplossing is vooral voor ondernemers die weinig tot geen aandacht willen besteden aan hun debiteuren. Wilt U uw focus volledig op Uw business houden en geen tijd verliezen met controlewerkzaamheden? Dan is KOR professional voor U de ideale oplossing. Heeft U vragen over onze oplossingen? U kunt ons hierover altijd mailen via ons algemene emailadres: info@stichtingpaydutch.nl.