business partners

De betrouwbaarheid en exclusiviteit van onze partners staat voor ons voorop. Daarom hebben we een aantal regels gedefinieerd waaraan onze partners moeten voldoen:

Stichting PayDutch heeft ook de mogelijkheid om voor grotere klanten customized service level agreements aan te bieden. Zo kunnen we bijvoorbeeld (een deel van) de administratie van een klant over nemen waardoor mailings aan zijn klanten gestructureerd plaatsvinden en gelijk voorzien worden van één of meerdere betaallinks. Een grote hotelketen gebruikt deze werkwijze om haar klanten te informeren én de betaling van de kamer(s) voor het verblijf reeds via iDEAL en/of Bancontact te laten betalen.

Stichting PayDutch biedt daarnaast marktplaatsoplossingen aan. Afhankelijk van Uw volume kunt U gebruik maken van een oplossing met meer dan 150 aangesloten betaalmethoden. Een fabrikant van voedingssupplementen maakt gebruik van de marktplaats oplossing om wereldwijd consumenten te voorzien van hun productenaanbod. Een toeleverancier voor kabels en kleinere elektronica producten maakt gebruik van de marktplaats oplossing om de tussenhandel en individuele consumenten in Europa te voorzien van hun mogelijkheden.

De mogelijkheden die we hebben zijn legio. Onze directie informeert U graag verder in een één-op-één gesprek. Wilt U partner worden van Stichting PayDutch? Neem daarvoor direct contact op met partner@paydutch.com.