business partners

De betrouwbaarheid en exclusiviteit van onze partners staat voor ons voorop. Daarom hebben we een aantal regels gedefinieerd waaraan onze partners moeten voldoen:
  • Stichting PayDutch werkt uitsluitend met betaaldienstverleners en Stichting Derdengelden die zijn ingeschreven in het register van De Nederlandsche Bank.
  • De iDEAL betalingen worden verwerkt middels een door Currence gecertificeerde Collecterende Payment Service Provider (CPSP).
  • Alle creditcard aanbieders zijn PCI/DSS compliant. Stichting PayDutch geeft de voorkeur aan partners die als Payment Facilitator opereren.
  • Alle betaalmethoden die we U aanbieden dienen te vallen in de low-risk groep zoals gedefinieerd door de Europese Commissie. We behouden ons het exclusieve recht voor om bepaalde betaalmethoden en/of landen niet aan te bieden.

Stichting PayDutch heeft ook de mogelijkheid om voor grotere klanten customized service level agreements aan te bieden. Zo kunnen we bijvoorbeeld (een deel van) de administratie van een klant over nemen waardoor mailings aan zijn klanten gestructureerd plaatsvinden en gelijk voorzien worden van één of meerdere betaallinks. Een grote hotelketen gebruikt deze werkwijze om haar klanten te informeren én de betaling van de kamer(s) voor het verblijf reeds via iDEAL en/of Bancontact te laten betalen.

Stichting PayDutch biedt daarnaast marktplaatsoplossingen aan. Afhankelijk van Uw volume kunt U gebruik maken van een oplossing met meer dan 150 aangesloten betaalmethoden. Een fabrikant van voedingssupplementen maakt gebruik van de marktplaats oplossing om wereldwijd consumenten te voorzien van hun productenaanbod. Een toeleverancier voor kabels en kleinere elektronica producten maakt gebruik van de marktplaats oplossing om de tussenhandel en individuele consumenten in Europa te voorzien van hun mogelijkheden.

De mogelijkheden die we hebben zijn legio. Onze directie informeert U graag verder in een één-op-één gesprek. Wilt U partner worden van Stichting PayDutch? Neem daarvoor direct contact op met partner@paydutch.com.