partnerships

Partnerships vanuit onze rol als belangenbehartiger

Stichting PayDutch werkt al jaren samen met diverse business partners in Nederland, Duitsland en België. De meeste partners kennen we al vele jaren. Als onafhankelijk belangenbehartiger van online MKB ondernemers worden wij gezien als een gerespecteerde partner.

Zo onderhouden we met Heidelpay sinds 2015 een zeer goed contact. Hun Duitse “Gründlichkeit” ervaren wij als heel prettig. Als Nederlandse online ondernemer is een contract met een niet-Nederlandse betaaldienstverlener wellicht een moeilijke stap. Wij helpen U bij die stap en faciliteren het volledige aanmeldproces. Daarnaast kunt U via Stichting PayDutch gegarandeerd de beste betaalcondities krijgen.

Uiteraard werken we ook met andere (Nederlandse en Belgische) betaaldienstverleners zoals Icepay, Ingenico, etc. samen. Ook met hen hebben we prima collectieve afspraken waardoor we de PayDutch betaaltarieven uniform kunnen aanbieden. Wilt U meer weten? Informeert U gerust naar de mogelijkheden, ook als u nu al klant bent bij één van onze partners.

Keurmerken zijn heden ten dage erg belangrijk voor een consument. Door de wildgroei aan internetbedrijven nemen de malafide praktijken helaas eveneens enorm toe. Keurmerken zijn weliswaar geen 100% garantie tegen deze praktijken, maar ze vormen wel een aanzienlijke horde voor malafide online aanbieders. Je wilt als malafide ondernemer immers niet dat klanten die je hebt opgelicht een review schrijven waar je geen invloed op hebt.

We voeren white label oplossingen voor marktplaatsoplossingen, voor geautomatiseerde betaalprocessen, maar ook voor zaken als een  aansprakelijkheidsverzekering en overige verzekeringen voor online MKB ondernemers,

Ons beurs loyalty programma biedt online MKB ondernemers, ongeacht hun omvang, een manier om “hun gezicht te tonen” en actief af te spreken met bestaande én potentiële afnemers. Daarnaast biedt het ondernemers de mogelijkheid collega ondernemers te leren kennen c.q. spreken waardoor synergieën kunnen ontstaan.

Het Stichting PayDutch lidmaatschap is daarmee een kwaliteitslabel geworden én een absolute waarborg voor effectieve samenwerkingsverbanden.

Wilt U weten hoe ook U kunt profiteren? We leggen het U graag verder uit.