Heidelpay

Heidelpay is al jaren de toonaangevende betaaldienstverlener (CPSP) in Europa. Met meer dan 35.000 actieve merchants behoren ze zelfs tot de grootste online betaalverwerkers in de wereld.

Sinds 2015 is Heidelpay via Stichting PayDutch ook in de Benelux actief. Dit betekent dat U – voor zover Uw onderneming gevestigd is in de Benelux – via Stichting PayDutch klant kunt worden bij Heidelpay.
De voordelen om klant te worden bij Heidelpay zijn legio. Specifiek kunt U denken aan:
Met een Heidelpay betaalcontract kunt U simpel en eenvoudig zaken doen met heel de wereld én vertrouwen op één van de meest stabiele betaalplatformen.
Wat zijn uw voordelen bij Stichting PayDutch?
Indien U via Stichting PayDutch een betaalcontract bij Heidelpay afneemt, bent U onder meer verzekerd van:
Wilt U meer weten? Neem dan contact op met info@stichtingpaydutch.nl onder vermelding van onderwerp “Heidelpay”.
Wanneer is Heidelpay als betaaldienstverlener voor U interessant?
Bent U op zoek naar een betaaldienstverlener die U helpt te groeien, die meer doet dan alleen de afwikkeling van uw betalingen of die U faciliteert in zaken als internationaal risicomanagement, dan is Heidelpay voor U de ideale partner (Unsere Kompetenzen)

Voor meer informatie verwijzen we U graag naar www.heidelpay.com