contactgegevens

Ons kantoor is gevestigd in het zuiden van Nederland, precies op de grens met België en Duitsland; het bekende drielandenpunt.

Uiteraard ontvangen we onze leden graag op ons kantoor of bezoeken we U graag op Uw kantoor. De overgang van fysieke naar (uitsluitend) online aanwezigheid is echter ook bij ons onomkeerbaar. We vragen U derhalve altijd vooraf met ons een afspraak in te plannen.

Onze focus ligt eveneens op (uitsluitend) online communicatie. Inmiddels is bijna 100% van onze communicatie via email. Voordeel is dat dit de arbeidsproductiviteit op ons kantoor zodanig verhoogd dat we de lidmaatschapstarieven steeds verder kunnen verlagen. Daarnaast kunt U ons gewoon 24 uur benaderen en beantwoorden we de vraag gelijk op het moment dat deze binnenkomt.

Ons bezoek- en postadres
  • Stichting PayDutch
    Maastrichterlaan 163
    6291 EP Vaals
Bereikbaarheid
Ons team staat U bij voorkeur per email te woord. Wenst U toch telefonisch contact, mail het ons en we bellen U dezelfde dag nog terug. Onze medewerkers zijn tussen 9.00-10.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer +31 (0)43 7200 990. Na 10.00 uur kunt u ons uitsluitend via mail bereiken: info@stichtingpaydutch.nl en nemen wij telefonisch contact met U op.